آموزشگاه موسیقی در کرج

شنبه 5 مرداد 1398
ن : آکادمی موسیقی سرنا

آموزشگاه موسیقی در کرج

 آموزشگاه موسیقی در کرج

آکادمی موسیقی سرنا با هدف آموزش آکادمیک با شیوه ای نوین از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نمود و برای دستیابی به این مهم سعی نمود بستری فراهم کند تا علاقمندان به موسیقی بتوانند در جهت رشد و اعتلای هنر والای موسیقی قدم بردارند.

از ویژگیهای این محیط آکادمیک آموزشی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت وکادر آموزش: مدیریت این مجموعه خود دانش آموخته ی موسیقی (کارشناس ارشد آهنگسازی) و مدرس دانشگاه می باشد. کارکنان این آموزشگاه را دانشجویان موسیقی و افراد مستعد در این حوزه تشکیل داده اند.

 

محیط آموزشی و امکانات: مجموعه سرنا یکی ازمکانهای آموزشی در سطح شهر کرج میباشد که در یکی از بهترین مناطق از نظر دسترسی برای عموم قرار گرفته است. این مجوعه در یک بنای زیبا و هنری واقع شده است که دارای امکاناتی از جمله کلاسهای بزرگ واستاندارد، سالنی برای اجراهای آموزشی، کتابخانه و آرشیوی بسیار کامل در موسیقی برای استفاده هنرجویان، کلاسهای مجهز به تمامی امکانات آموزشی، کلاسی مخصوص موسیقی کودک و کلاس های تمرین میباشد.

برای ارتباط با آموزشگاه و اطلاع از شرایط ثبت نام به لینک های ذیل مراجعه نمایید:

آموزشگاه موسیقی سرنا

آموزش موسیقی در کرج

آموزشگاه موسیقی در کرج



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: آموزشگاه موسیقی سرنا, آموزش موسیقی در کرج, آموزشگاه موسیقی در کرج,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آکادمی موسیقی سرنا و آدرس sornaac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.