پنج شنبه 17 شهريور 1401
ن : آکادمی موسیقی سرنا

تدریس خصوصی تار

کلاس خصوصی تار 

برای نواختن سه تار باید روی صندلی یا زمین نشست و ساز را روی پای خود قرار داد. ساز باید با زاویه‌ی چهل و پنج درجه قرار بگیرد تا نوازنده به‌صورت کامل بر روی ساز تسلط داشته باشد. در انتهای ساز یک قسمت حجیمی به نام کاسه وجود دارد که از چوب توت تهیه می‌شود. جنس دسته‌ و قسمت‌های دیگر ساز هم از بهترین چوب‌ها مانند گردو و افرا هست و جنس پرده‌ی آن هم از روده‌ی حیوانات است. جنس این چوب‌ها در حالات متفاوت آب و هوایی و جوی، پاسخگوی رزونانسی سه تار است. هزینه آموزش سه تار در کرج آموزش موسیقی مانند هر مهارت دیگری هزینه مالی و زمانی دارد. این روزها انواع روش های آموزشی با قیمت های گوناگون وجود دارند که گاهی حتی انتخاب را برای هنرجو سخت می کنند. آموزش سه تار در کرج با توجه به بسیاری از فاکتورها که مربوط به هنرجو و استاد می شود، قیمت گذاری می شود. شما بینندگان عزیز برای شرکت در کلاس های آموزش سه تار ارزان میتوانید با شماره های آموزشگاه موسیقی سرنا تماس حاصل فرمایید

آموزش تخصصی سه تار ارزان

بسیاری از بزرگسالان علاقه دارند تا نواختن سازی را فرابگیرند، اما نمی دانند باید از کجا شروع کنند. قبل از این که بخواهید نواختن سازی را فرابگیرید، باید آن ساز را انتخاب کنید! خبر خوش آن که یک بزرگسال راحتتر می تواند سازی متناسب با خود را برای شروع نوازندگی انتخاب کند زیرا علایق و سلیقه خود را بهتر می شناسد و دسترسی بیشتری به سازهای موجود دارد.

 

مطالب مرتبط: آموزش تار در کرج

 



:: برچسب‌ها: تدریس خصوصی تار،آموزش تخصصی سه تار ارزان،آموزش تار در کرج,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آکادمی موسیقی سرنا و آدرس sornaac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.