یک شنبه 14 دی 1399
ن : آکادمی موسیقی سرنا

قیمت آموزش سنتور در کرج

کلاس های آموزش سنتور مقدماتی تا پیشرفته در روز های مختلف هفته در آموزشگاه موسیقی سرنا در کرج برگزار می گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت آموزش سنتور در کرج با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

آدرس آموزشگاه موسيقي سرنا :  كرج - ميدان شهدا - روبروي بانك ملي، جنب برج نوا

026-32263647      026-32253482

آموزش سنتور در کرج

 

 

نواختن این ساز سخت است یا راحت؟
هیچ سازی آسان یا سخت نیست و برای نواختن هر کدام بایستی روزانه تمرین کنید. سنتور به دلیل اینکه از قبل کوک شده است، صدای خوش آیندی از آن ایجاد می شود. بهرحال برای خوب نواختن آن نیاز به تمرین و ممارست دارید.

 



:: برچسب‌ها: قیمت آموزش سنتور در کرج, قیمت آموزش سنتور, آموزش سنتور در کرج, آموزشگاه موسیقی سرنا, آموزشگاه موسیقی در کرج،کلاس سنتور کرج,


یک شنبه 7 دی 1399
ن : آکادمی موسیقی سرنا

آموزش پیانو در کرج

 آموزشگاه موسیقی سرنا در کرج با هدف اشاعه هنر والای موسیقی از طریق آموزش و پرورش هنرجویان به شکلی علمی و آکادمیک تاسیس گردید. جهت اطلاع از هزینه آموزش پیانو در کرج میتوانید با شماره های زیر تماس بگیرید.

 آدرس آموزشگاه موسیقی سرنا : کرج - میدان شهدا - روبروی بانک ملی، جنب برج نوا

تلفن آموزشگاه موسیقی سرنا :

026-32263647     026-32253482
 
 
آموزش پیانو در کرج
 
پیانو را مادر همه سازها یا سلطان سازها نامیده‌اند. علت آن نیز به این موضوع برمی‌گردد که پیانو قادر است محدوده بسیار گسترده‌ای از اصوات را تولید کرده و ملودی و هارمونی یک قطعه را به‌طور هم‌زمان اجرا کند. پیانو بالاترین دامنه صوتی را در بین ساز های معمول (به جز ارگ کلیسا) دارد، به طوریکه در شکل فعلی‌اش به‌طور معمول حدود هفت اکتاو دارد و قادر به تولید فرکانس‌هایی از حدود ۲۷ تا ۴۱۸۶ هرتز می‌باشد، در حالی که در مقام مقایسه ساز ویولن تنها قادر به تولید حدود پنج اکتاو و بهترین خواننده‌ها تنها قادر به خواندن کمتر از سه اکتاو هستند.
پیانو ها برای تولید صدا، از نیروی ضربه ای که انگشتان نوازنده هنگام فشردن کلید (کلاویه) ها وارد می کنند، برای تولید صدا استفاده می کنند. فشردن یک کلید باعث می شود یک چکش به رشته سیمی از جنس فلزی خاص که درون قاب چوبی (غالبا فلزی-مترجم) بزرگ پیانو قرار گرفته، ضربه بزند. 


:: برچسب‌ها: آموزش پیانو در کرج, هزینه آموزش پیانو, کلاس آموزش پیانو, کلاس پیانو کرج, قیمت کلاس پیانو کرج, آموزشگاه موسیقی کرج,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آکادمی موسیقی سرنا و آدرس sornaac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.