چهار شنبه 12 خرداد 1400
ن : آکادمی موسیقی سرنا

آموزش سازدهنی در کرج

ساز دهنی (هارمونیکا) از جمله محبوبترین سازها در بین علاقه مندان به موسیقی میباشد. دسترسی و قابلیت حمل آسان آن باعث شده که این ساز طرفداران زیادی پیدا کند و روز به روز به علاقه مندان یادگیری این ساز افزوده گردد. در دوره های آموزش سازدهنی در کرج آموزشگاه سرنا، شما میتوانید با روشی اصولی، از طرز صحیح گرفتن ساز و دمیدن در آن آموزش ببینید و تا نواختن ملودی های مورد علاقه ی خود پیش بروید. آموزش سازدهنی در کرج در آکادمی موسیقی سرنا زیر نظر اساتید مجرب و کارشناسی نوازندگی موسیقی برگزار میشود

آموزش سازدهنی در کرج

  

تلفن آموزشگاه موسیقی سرنا :
 
026-32263647     026-32253482
 
آموزش سازدهنی در کرج
 
آیا برای شروع آموزش سازدهنی باید ساز تهیه کنیم؟
 
خیر. روال آموزش سازدهنی کرج و به طور کلی موسیقی به گونه‌ای است که مدتی را در ابتدای آموزش (دوهفته) را به آموزش اصول و تئوری موسیقی می‌پردازیم تا هنرجو با درک کاملی از مسیر پیش رو در یادگیری این ساز خوش نوا قدم بردارد.
 
پس از گذراندن جلسه‌های اولیه هنرجو راه خود را پیدا خواهد کرد و با توجه به سبک مورد نظر و مشاوره‌های تیم آموزشگاه موسیقی در کرج اقدام به خرید سازدهنی مناسب می‌کند.


:: برچسب‌ها: آموزش سازدهنی در کرج, کلاس سازدهنی در کرج, آموزشگاه سازدهنی در کرج, هزینه کلاس سازدهنی, قیمت کلاس سازدهنی, آموزشگاه موسیقی در کرج,



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان آکادمی موسیقی سرنا و آدرس sornaac.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.